Częste pytania

Strona główna/Częste pytania
Częste pytania 2017-06-20T13:57:19+00:00

U nas zakupy są dziecinnie proste

Podoba mi się oferta sklepu Sweet Home`s World. Jak mogę zrobić w nim zakupy?

Aby złożyć zamówienie w sklepie online, wystarczy wypełnić formularz zamówienia i wysłać go do nas. Potwierdzenie złożenia zamówienia wyślemy do Ciebie w wiadomości na podany adres e-mail.

Czy do zakupów w sklepie wymagana jest rejestracja?

Nie musisz się rejestrować, żeby skorzystać z naszej oferty. Rejestracja w serwisie ma jednak swoje zalety. Dzięki niej sprawdzisz historię zamówień, a przy kolejnych zakupach nie będziesz musiał podawać swoich danych.

Czy mogę robić zakupy w sklepie stacjonarnym?

Nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

W sklepie akceptujemy płatności:

  • gotówką za pobraniem,
  • gotówką przy odbiorze osobistym,
  • przelewem,
  • za pośrednictwem serwisu PayU.pl.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Umożliwiamy bezpłatny odbiór osobisty zamówienia w godzinach pracy sklepu w Bielsku-Białej. Prosimy o kontakt w celu uzgodnienia godziny odbioru.

Z jakich form dostawy mogę skorzystać?

Zamówienia dostarczamy klientom za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Ile zapłacę za wysyłkę zamówienia?

W zależności od wybranej formy wysyłki jej koszty wynoszą:

15 zł – paczka opłacona z góry
19 zł – paczka pobraniowa

Czy możliwa jest wysyłka zagraniczna zamówienia?

Tak, zakupione towary dostarczamy również poza terytorium Polski zgodnie z ustaleniami z klientem.

Kiedy otrzymam złożone zamówienie?

Czas realizacji zamówień wynosi zwykle od 2 do 4 dni roboczych. Maksymalny czas dostawy przewidziany w dostawie to 30 dni roboczych.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione produkty?

Tak, na życzenie klienta wystawiamy FV.

Chcę sprawić niespodziankę bliskiej mi osobie. Czy mogę złożyć zamówienie jako prezent?

Tak, umożliwiamy zakup produktów w formie prezentu.

Zakupiony towar posiada wadę. Jak go zareklamuję?

Klientom sklepu przysługuje prawo składania reklamacji w formie:

W jakim terminie otrzymam decyzję w sprawie złożonej reklamacji?

Do reklamacji klienta ustosunkowujemy się w terminie 14 dni od jej złożenia.

Nie jestem zadowolony z otrzymanego zamówienia. Jak mogę je zwrócić?

Tak, klientom przysługuje prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych w formie:

W celu zwrotu towaru prosimy o wypełnienie i wysyłkę formularza odstąpienia od umowy.

Zwrot płatności za zamówienie nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych.

Przed złożeniem zamówienia zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z regulaminem sklepu.